Podłączenie pixela facebook

Pixel Facebook to narzędzie, które pozwala analizować ruch, który trafia na Twoją stronę. Pozwala między innymi na:

– identyfikowanie użytkowników, którzy trafili z reklam do Twojego sklepu

– przesłanie do Facebook informacji, które produkty widzieli, dodali do koszyka, kupili

Dzięki pixelowi będziesz mógł analizować wyniki Twoich kampanii oraz podejmować działania remarketingowe. Oba zagadnienia będą szczegółowo opisane w kolejnych lekcjach. Na ten moment skupmy się na podłączeniu pixela pod Twój sklep.

Przejdź do menadżera firmy, jeśli go nie masz, to należy go teraz założyć. https://business.facebook.com/

W kolejnym kroku kliknij zaznaczony przycisk i przejdź do ustawień firmowych.

Następnie przejdź do źródła danych i wybierz pixele.


W kolejnym kroku dodasz swój pixel. Kliknij dodaj:

Pokaże się ekran w którym dodasz swój pixel.

Wybierz Skonfiguruj Pixel teraz

Kolejny krok:

Skopiuj cały kod do notatnika a następnie skopiuj tylko zaznaczony ciąg liczb (będziesz miał u siebie inne)

W naszym przypadku jest to: 345533456586583 Przejdź teraz do ustawień sklepu i dodaj kod w zaznaczonym miejscu i po jego dodaniu ZAPISZ.

Od tego momentu Twój sklep będzie wysyłać do Facebook informacje o użytkownikach.