Edycja cen produktów i dostawy

Ceny produktów
Razem z gotowym sklepem masz już ustawione domyślne marże. Możesz je dowolnie edytować w zależności od tego, jaką wybierzesz strategię cenową. Aby edytować narzut kliknij w edytuj i zobaczysz widok:


Dla przykładu przyjmijmy że produkt u dostawcy kosztuje 10 zł. Jeśli ustawisz narzut 50% to będzie on u Ciebie kosztował 15 zł. Jeśli 100% – 20 zł.

Na powyższym przykładzie ze zrzutu ekranu: Produkty z przedziału cen od 0,01 do 4 otrzymają narzut 251%. Zatem cena produku, który u dostawcy kosztuje 3 PLN zostanie zwiększona o 2.51 krotność tej ceny czyli 3 * 2.51 = 7,53, co stanowi Twoją marżę.

Ostateczna cena produktu wyświetlona na stronie to składowa marży oraz ceny dostawcy co łącznie w tym przypadku daje 10.53.

Po edycji upewnij się, że nie widzisz podobnego komunikatu:

Jeśli tak wystąpi, to znaczy że masz lukę w narzutach i należy ją uzupełnić. Jeśli tego nie zrobisz, to produkty których cena u dostawy jest w tym przedziale nie otrzymają żadnego narzutu i będziesz je sprzedawać bez marży.

Po zakończonej edycji narzutów należy kliknąć przycisk przelicz narzuty.

Opcje dostawy

Domyślnie ustawiona jest jedna darmowa dostawa. Możesz dodawać kolejne formy dostawy lub edytować obecną.

UWAGA

W niektórych sklepach często używa się dostawy “PRO” w cenie około 4 PLN. Klienci wolą wybrać droższą dostawę, ponieważ myślą, że będzie lepsza. W rzeczywistości jednak efekt jest ten sam. Podejmij decyzję, czy chcesz skorzystać z takiego rozwiązania. Przy 1000 paczek miesięcznie jest to dodatkowe 4 000 PLN.