Po zakupie gotowego sklepu w ciągu maksymalnie 24h otrzymasz e-mail z adresu pomoc@takedrop.pl. Możesz sprawdzić zakładkę spam lub oferty, jeśli po 24h nie zobaczysz wiadomości.
Jeśli to Twój pierwszy sklep w TakeDrop, to zacznij od resetu hasła.
W miejscu e-mail podaj swój adres e-mail (ważne, aby był to ten sam adres na który otrzymałeś od nas wiadomość). Po kliknięciu resetuj hasło zobaczysz taki widok:
Następnie sprawdź swoją skrzynkę i poszukaj wiadomości z tytułem “Resetowanie hasła w TakeDrop”
Kliknij w zresetuj hasło i zobaczysz poniższy ekran:
Podaj dwukrotnie to samo hasło i kliknij zapisz. Twoje nowe hasło zostało ustawione! Możesz już zalogować się do panelu pod tym adresem: https://app2.takedrop.pl/login
UWAGA
Jeśli z jakiegoś powodu zresetowałeś hasło kilka razy, pamiętaj że tylko link z ostatniej próby będzie ważny.